11. aprill 2009

Suur Asi ja Kordese roosid

Sel ajal, kui mina eelmisel nädalal kuni 18-tunniseid tööpäevi tegin, sai kodus valmis üks suur asi.
Esimese päeva õhtul oli selline
Teise päeva õhtul selline
ja valmiskujul selline
Suure Reede hommikul maksin meestele raha ära ja lasin nad koduse Võrumaa poole minema. Nüüd peab see iludus kaks nädalat kuivama, siis võib hakata vaikselt sisse kütma. Koristamist jätkus muidugi kauemaks.
Reedel jõudsin veel ekskaasaga Tartus autot vaatamas käia. Tema kui autoekspert ja mina kui potentsiaalne ostja. Meeldis. Kui ostmiseks läheb, kirjutan pikemalt.
Täna hommikul rüüstasin poode. Ostsin Puidumarketist terrassiehituseks vajaliku materjali ja käisin Horteses. Rahvast oli murdu, parkimiskohti polnud, kassades hullumeelsed järjekorrad. Majandussurutisest ei märkigi.
Ning mis veel oluline, täna hommikul tuli ka pakk Kordese roosidega. Homse päeva jooksul panen foorumisse üles kättesaamise info ja hinnad, täna olen ausalt öeldes selleks liiga kutu, lähen sauna, ja siis tuttu.

6 kommentaari:

  1. ainult 2 nädalat? meil pottsepp ütles, et kuu aega peab kindlasti enne kuivama. ja järgmine kuu aega, kui sisse köetakse, ei tohi siibrit üldse kinni panna - niiskus vaja korstnast välja kütta.

    oleks enne teadnud, oleks varem öelnud - immutatud puit, sealh terrassipuit on mõistlik tellida otse tehasest: www.kestvuspuit.ee
    paljud poed müüvad ka nende kaupa, ainult et hinnavahe on märgatav. toovad samuti kohale ja puha. mugav ka - saab kõik telefoni ja meiliga aetud. ja väga kvaliteetne - immutusvahend on üsna sügaval puus. mul oli möödunud suvel kiirelt vaja paar lisaprussi ja ostsin need lihtsalt ehituspoest... ja saagimisel ilmnes, et "immutus" oli tõenäoliselt lihtslat pintsliga peale tõmmatud.

    VastaKustuta
  2. No nüüd peaks Sul küll soe olema. Ilus, armas teine:) Ja Trummil on õigus, ta peab kauem kui 2 nädalat kuivama ja algul võib lahtise siibriga ainult paberit ja laastukesi põletada- lahtise siibriga. Kui tahad, et ahi aastakümneid vastu peaks, võid korralikult kütma hakata alles paari kuu pärast.

    VastaKustuta
  3. Vauuu, 3 päevaga ahi valmis. Mu pottsepal kulus pea samasugusele 6 nädalat. :oP
    Kusjuures ei olnud jota, kes vahepeal tuuritaks.
    Aga ahjuga oleme väga rahul, ilus ja efektiivne.

    VastaKustuta
  4. Seda ma tean jah, et mida kauem kuivab, seda parem. Sellepärasr aprillikuusse asja planeerisingi. Korstnad ei tohiks küll väga niisked olla, sest ahi on ühendatud vanasse korstnasse, samasse kus pliit.
    Kestvuspuit.ee läks mul lihtsalt meelest ära, kui neil veel Tallinnas ka esindus oli, sai sealt kogu aeg ostetud- Aga kuna puidumarketis oli soodukas, siis eriti pügada ei saanud.

    VastaKustuta
  5. Ma ju ei pääse sinna foorumisse sisse.Kirjuta mulle, minu profiilis on kirjas kõik sobilikud andmed

    VastaKustuta
  6. mitte korsten niiske, vaid korstna kaudu ahju niiskus välja. kui siiber sulgeda, siis ei pääse ahjuniiskus korstna kaudu välja :)

    VastaKustuta