3. detsember 2013

Advendiaeg

Ma mõtlesin kirjutada viimasel novembripäeval, kui oli imeline härmatis. Esimesel advendil, kui oli selline torm, et tõmbas plekist seinapannoo kuuri küljest ja virutas okaspuualasse. Eile enam ei mõelnudki, peale pool päeva kestnud automüügioperatsiooni lõpetasin teised tööasjad kell kümme õhtul ja tegemata asjade nimekiri pikenes taas hüppeliselt.
Plaanis oli koduleht üles saada 1.detsembriks, et ehk tuleb kellelegi pähe kinkekaarte osta. Saigi. Küll mõningate vigade ja näpukatega ja üks vidin andis liiga suure külastusvoo peale juba esimesel päeval otsad ja hakkas raha küsima. Nüüd töötab jälle, aga eks nokitsemist selle asjaga jagub terveks talveks. Vead tulevadki tavaliselt välja kasutamise käigus, mitte varem.
Teine hea uudis on see, et õuelt sõitis minema kaubik. Müük päris korraliku kahjumiga selle hinnaga võrreldes, millega ostetud sai. Paraku tuli ülevaatuse käigus välja mõningaid tõsiseid probleeme, mille parandamiseks oleks tulnud auto remonditöökotta transportida ja kuna ma ise selle autoga sõita ei tohtinud (mul on automaatkäigukasti load), oleks see tähendanud tervet portsu lisamuresid. Pealegi jõudsin ma juba ammu järeldusele, et mul pole kaubikut üldse vaja. Suve teise poole kogemus näitas, et kõike on võimalik organiseerida palju väiksema ja ökonoomsema autoga ja tõsiselt suurt autot oleks vaja kord aastas Türi laada jaoks. Kuna mu vennaraasul on parkla igas suuruses kaubaautosid täis, on mõistlikum see vedu temalt tellida.
Seni, kuni autoostjad mõtlesid, kukalt ja muid kehaosi kratsisid, jõudsin ma Conicale küünlad külge nikerdada (rohkem kui kahemeetrine kanadalane annab juba uhke jõulupuu mõõdu välja) ja teistele valguskettidele taimerid vahele panna. Kui õhtul pimedas poest ja pangast koju jõudsin (miks küll inimesed tahavad sularahaga arveldada, mina tarisin selle kohe panka?), säras kodu künkal tõelises jõuluootuses.
Siseruumides peale valgustuse muud teha pole jõudnud ja sel nädalal vist ei jõuagi, koduväliseid tegemisi on niigi palju. Aga küünlad põlevad ja sellest mulle esialgu piisab. Eks näis, kuidas ja millal on muu tiluliluga lood.

3 kommentaari:

  1. Hea, et kaubik müüdud. Seisva auto väärtus väheneb minutitega
    Meie oleme seni piirdunud samuti õuetuledega, aitavad pimedat aega helgemaks muuta.

    VastaKustuta
  2. Peaks ka mõne tilulilu üles panema. Ma küll puhta paganausku, aga tulesid on tõesti kuidagi helge pimedal ajal vaadata. :)

    VastaKustuta
  3. Tere, tänu LAPO MICRO FINANCE'le, kes andis mulle täna laenu oma haige lapse elu päästmiseks, soovitan kõigil abivajajatel kiiret laenu saata e-kirjaga: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447868753778

    VastaKustuta