7. november 2011

Käisid esimesed päkapikud

Ei teagi kohe, kas Tsiili, kes bookdepository.co.uk lingi oma blogisse sokutas, kiita või kiruda, Vist ikka rohkem kiita, sest täna saadud pakk tegi meele ikka rõõmsaks küll. Mis siis, et oma krediitkaardiga kinni makstud, ikka on tore pakki saada. Eriti siis, kui sees nii toredad asjad:





Nüüd on vist tudeerimist terveks talveks, kolme raamatu peale oma 2000 lehekülge imelisi taimepilte ja kirjeldusi. Ja saatmine puha tasuta - poleks tahtnud mitte mõeldagi, et selliseid ränkraskeid raamatuid näiteks lennukipagasis Inglismaalt koju tarida.

6 kommentaari:

  1. Väga väärt päkapikud.Olen ise ka piilunud seda entsüklopeediat.Seal on pakkuda kaks varianti.Üks see mille Sina tellisid ja teine roosipildiga.Autor sama.Kui on võimalik siis iseloomusta natuke lähemalt seda entsüklopeediat-ja kui võimalik siis väike pilt sisust.Üldiselt olen ka huvitatud. Eelmine aasta tellisin Iiriste entsüklopeedia Amazonist.Seal on ka rooside entsüklopeedia müügis.Oli vist 20 naela+saatmine.

    VastaKustuta
  2. No ikka pead kiitma, sest mõtle ise, talv möödub nüüd lennates:)

    VastaKustuta
  3. Ma uurisin ka neid mõlemaid roosientsüklopeediaid ja minu meelest peale kaante vormistuse muud vahet ei olnudki, see läikivate kaantega oli 2 naela kallim. Autor ja isegi lehekülgede arv sama. Bookdepositorys maksis 30 naela koos saatmisega ja ma ei pea seda kalliks. Olen hetkel jõudnud lehitsemisega D-täheni ja tundub väga väärt ja põhjalik teos olevat.
    Aeg aga lendab niigi hullumeelse kiirusega ja teda on liiga vähe. Kahjuks pole sel koormusel aiandusega kohe mingit pistmist.

    VastaKustuta
  4. Mina küll Tsiiliga pahandan! Nüüd ma muudkui istun seal lehel ja valin!

    VastaKustuta
  5. Nii tore!!! Mina tahaks ka sisust teada, vahin seal RHS.i taime- ja lilleentsüklopeediat ja püsikute oma on neil ka :(
    Muide see otsimise värk on neil veitsa nadi, võib enne amazonasest välja otsida ja siis pealkirjaga bd-st vaadata.
    Mina sain eurodes maksta.

    lahe on see, et just vaatasin seda rooside oma ja mõtlesin, et Thelale see sobiks küll hästi :)

    blogger:Jiumm

    VastaKustuta
  6. Mõnusad ja asjalikud päkapikud. :o)

    VastaKustuta