2. juuni 2011

Päkapikud on olemas

Niisiis, maikuu oli hullumeelne ja kui aus olla, on täna esimene päev, kui on mahti arvuti taga istuda. Kuigi isegi ei raatsiks, sest ilm endiselt imeline, päike paistab, palav ei ole, sääsed, sunnikud, muidugi ründavad hoolega, aga see selleks. Kuna aga nagunii tuli ka puhkajal natuke tööasjadega tegeleda, siis sain lõpuks selle taustal ka Inglismaa aiareisi pildid üles laetud (hoiatus! neid on 306 tükki ja nii vähe sellepärast, et mul sai aku tühjaks vahepeal). Ainult pildid, kommenteerimiseks olen ikka veel liiga jõuetu, jutt tuleb ilmselt siis, kui siinkandis millalgi vihma sadama hakkab.
Kui maikuu kohta natuke elulist statistikat teha, siis sellel kuul magasin 11 ööd erinevates hotellides, käisin neljas riigis, lendasin 10 korda lennukiga, kokku üle viieteistkümne tuhande kilomeetri, vahepeal sõitsin Eestis üle kolme tuhande kilomeetri, nii et ökoloogiline jalajälg on üüratu. Vahepealsetel kodusviibimise hetkedel suutsin maha istutada sadakond taksonit taimi, sest istutamist ma kellelegi teisele ei usalda. See-eest näitan nüüd natuke pilte sellest, mida vahepeal päkapikud tegid. "Enne" pilte saab vaadata vanadest postitustest ja siinkäinud ka omaenese mälusoppidest, aga muutused on täiesti olemas ja ma olen kohutavalt tänulik oma abipäkapikkudele, kes naadipõllu seest jälle aia üles leidsid ja ekskaasast päkapikule, kes minu äraolekute ajal mu loomaaeda kantseldas ja igavuse leevendamiseks minu hullude ideede maastikuehitusliku poolega tegeles :D, pildid ei ole ilupildid, sest enamik asju on lõpetamata, seepärast vedeleb veel ka kotte, kärusid, oksahunnikuid jms. ja murugi vajaks uuesti niitmist.Aga varsti-varsti läheb päris ilusaks ja terve suvi on veel ees.
Sellist vaadet mul kodule ja kodunt väljapoole enne ei olnud, sama koht algul eemalt ja siis õue poolt:


Mõned vaated teise korruse rõdult





Sellesse kohta poleks saanud midagi istutada, all kaablid ja veetorud ja talvel langeb siia kuurikatuselt kukkuv lumi, seepärast siis selline kivide aed mõne mägisibulaga
Kaotusi muidugi ka, sel ajal, kui ma mööda maailma hulkusin, panid teod nahka kõik mu kolm kurgitaime ja absoluutselt kõik peiulilletõusmed. Nii et peiulilli mul sel aastal ei ole. Nuuts. Kui kellelgi on annetada, oleksin tänulik.

5 kommentaari:

  1. oi-oi! tee päkapikkudele pai! imeliselt ilus aed on Sul!

    VastaKustuta
  2. kle ma just mõtlesin, et kuhu ma oma takeetesed panema pean. komposti nagu ka ei raatsi visata - nii, et kui veel soovi on, siis kümmekond õnnetukest virelevad veel kastis ja ootavad oma saatust :)
    aga siuksed päkapikud kuluksid mullegi hädasti ära :)

    VastaKustuta
  3. Tõesti, tõesti. Usinad päkapikud on olemas ja igasugu head haldjad kah. Kui nad veidi toimetavad ja vajalikud taimed kohale lennutavad, ongi hommikuks sündinud imed ja Sa avastad end imelises aias. Sinu enda omas:)

    VastaKustuta
  4. Muljetavaldavalt suur on see kõik ja ilus ja kindlasti lähebki ilusamaks, sest suvi, see suvi on ees.

    Selline reisimine võib ikka üksjagu kurnav olla, kõik need lennujaamad ja tsekkinnid...

    VastaKustuta