12. veebruar 2011

Tuisukuu

Kui ma hommikul kell üheksa silmad lahti tegin, sadas laia lund. Siiamaani sajab ja mitte just vähe.
Eilne päev näitas, et kui tervis on täiesti käest, aga aju töötab ja organiseerimisvõime on oksendamise vahel säilinud, piisav vahel sellestki. Heade sõprade ja abiliste abiga koristusid toad, sammusid tuppa puud, kadus õuest lumi ja sõitsid koerad hotellist koju.
Vaesed kutsad on komandeeringust peaaegu sama kutud kui perenaine, ainult magavad.

Lumelükkamisest pole ma sellegipoolest pääsenud, ainuüksi tänase päeva jooksul on sama palju juurde sadanud, kui mehed eile ära lükkasid. Vahe ainult selles, et eilne oli kõva ja kokkusulanu, tänane peaks kergem olema. Täna kavatsen sellegipoolest veel viilida, eilsed kõhuhädad olid hommikuks asendunud ropu seljavaluga, nii et puukottigi ei saanud esikust tuppa toodud, pidi üksikute halgude kaupa vedama.
Hakkan vist vanaks jääma, soiun üha tervisest. Või annab organism valjuhäälselt märku, et talle on puhkust vaja. Täna olen siiski juba elusam olnud, asjad lahti pakkinud ja kaks masinatäit pesu pesnud.
Soojuspumba paigaldamine lükkus ka liigse külma tõttu teadmata tähtajale. Ei pidavat saama sellise ilmaga panna, liiga külm ja tuisune.
Kui ise kodus olla ja ahju kütta, pole väga vigagi. Õues -7,2, mille vinge tuul kindlasti külmemaks muudab - ei tea, pole täna jalga välja tõstnud. Toas +22,8 ja kui see neetud selg midagi teha laseks, poleks vigagi. Praegu laseb ta põhiliselt lamada, siis ei valuta. Peab vist jälle kiropraktikut külastama, eelmine kord see aitas rohkem kui pooleks aastaks.

6 kommentaari:

  1. Tervit ja jõudu Sulle!
    Ma olen oma seljahädad õnneks saanud ise korda - koerakarvad ja uksepiidal venitused, seda venitust teen profilaktika korras igal hommikul ja ptüi-ptüi-ptüi, pole juba aastakümneid häda miskit.

    Lund pole just palju sadanud, tuisuvaalud ka talutavad, aga päeva soojem siis -12

    VastaKustuta
  2. Head paranemist! Tulebki vahepeal vabalt võtta ja end aidata lasta. Ses suhtes pildilolev Lamav Kauka mulle alati eeskujuks:)

    VastaKustuta
  3. Mina olen ka alati arvanud, et olen maailma naba ja ilma minuta ei toimu midagi. Tegelikult saab kõik tehtud. Nuriseda ja vinguda saab alati sedasi vaikselt ühe suupoolega.Tegelikult ongi ju ainukesed vabad puhkusehetked ilma süümekateta siis, kui on mingi tervisehäda käes.
    Mina ka laisklen praegu ja lasen ennast teenindada. Kõik oleks kõige paremas korras, kui ainult tütre kutsikas mu varbad ja kõrvad rahule jätaks. Tundub, et ühest kõrvast olen juba ilma, aga ega sellise karvapalli peale ei saa pahandada ka.

    VastaKustuta
  4. Ma saan aru, et sul on palju sõitmist. Home sweet home. Kui juba koeradki magavad, siis tuleb võimalusel neist eeskuju võtta. Reisiv eluviis võib päris kurnav olla.

    VastaKustuta
  5. Parane kiiresti. Laiselda ja heade sõprade abi võib ka tervena kasutada:)

    VastaKustuta