7. detsember 2008

Kohupiimasarnane ese

Pärast kahepäevast metsasistumist tuli lõpuks poodi minna, sest külmkapijääkide korduval revideerimisel ei leidunud seal enam midagi, mis oleks isu tekitanud. Kui juba poes, otsustasin ka kohupiima-õunakoogi ained kokku osta, et homme töökaaslastele midagi pakkuda. Eelmisel korral tegin seda kooki Saidafarmi kohupiimast ja kattesegu sai hirmus hea. Selveris Saidafarmi asju ei olnud ja mujale minna ei viitsinud, ostsin Tere 5% kohupiimapastat. See oli viga. Kuigi realiseerimistähtajaga oli kõik korras, lendas paki avamisel kõigepealt välja plörtsakas vedelikku, vaene kolli, kes kõrval vahtis, sai sellega vastu koonu ja põgenes esikusse. Mingit kohupiima lõhna ega maitset sel valgel massil küll ei olnud, näis, mis koogist saab. Rohkem küll ei osta. Kui isegi koer ei taha kohupiimakaussi lakkuda, on asi ikka väga jama.

6 kommentaari:

  1. Soovime Sulle palju-palju õnne, kõike ilusat ja et Su soovid kõik täituksid!!!

    VastaKustuta
  2. Kohupiim selles kiletorus?
    :D ma kutsun seda pastapommiks - kord õnnestus kääridega otsa lahti lõigates pool kööki täis "tulistada"
    Aga huvitav jah, et koerad-kassid seda kohupiimakreemi ei taha.

    parool - cospel

    VastaKustuta
  3. Mina olen sellest "pommist" küll päris hea koogi saanud. 4 torule olen lisanud 5-6 muna ja 4 spl mannat, segan segi ja lasen veidi seista. Kui on tegu olnud rosinatoruga, pole suhkrut pannud. Plaadikooki sellest vist ei saa, aga kõrgema servaga vormi vooderdan muretaignaga ja siis kallan selle segu sinna sisse.

    VastaKustuta
  4. Mina just seda pastatoru kõigele muule eelistangi, nii kohupiimakreemi, tarretisetordi kui plaadikoogi tegemisel. Ja pikkade lasteaiakoka-aastatega sain nende avamisel (kääridega) ka väga korraliku vilumuse kätte.

    Aga veidike hilinenud sünnipäeva õnnesoovid ka siitpoolt!

    VastaKustuta
  5. Mind teeb alati äärmiselt umbusklikuks see, mida mu hea isuga koerad ei söö. Näide: kolli armastas kutsikana hirmsasti jäätist, aga ainult Külmhoone oma. Teisi ei söönud. Alles hiljem sain teada, et Külmhoone on ainuke, kes kasutab piima, kõik teised säilitusainetega piimapulbrit. Nii et seda toru ma igaks juhuks siiski enam ei osta.

    VastaKustuta
  6. ehhee - minu koerad söövad seda toru kohupiima küll, kui vaid kätte saavad. (vahest virutavad laste käest kui nendel tähelepanu veidike hajub)
    Ja see minu lemmik koogikomponent samuti.

    VastaKustuta