24. jaanuar 2013

Nunnumeeter lõhki...

Kasvataja pani täna mu FB lehele meie praegu ühekuuse kutsu pildi. Peab ikka seda nendega ka jagama, kellel FB kontot pole. Ja kui armas pehme ja tihe kasukas sellel nuntsikul on...ja milline kutsikakaalikalõhn...isegi M, kes algul kutsikavõtmisse eriti soojalt ei suhtunud (küll pigem seetõttu, et tähemärgile vastavalt igale asjale vastu puksida), küsis seda pilti mu telefonis nähes, et kas lähme toome laupäeval koju. Veel ei too, veebruari keskpaigas, las kosub seni emme juures.
Ühes olen ma kindel, kuna kuts tuleb majja siis, kui ma veel täiskohaga tööl käin, hellitab M ta ilmselt põrgulikult ära. Meil on isegi kanad ära hellitatud.

13 kommentaari:

  1. Oi,kui armas! Kahju, et ta nii ruttu ja nii suureks kasvab.

    VastaKustuta
  2. See nöpsik on küll nagu mänguasjade riiulilt pärit.

    VastaKustuta
  3. Oh sa helde aeg kui nunnu!!! :). Näib nii uskumatu, et sellistest tõsimeelsed koduvalvurid saavad.
    Ja parem olgu kanad ja koerad ja kõik muud tegelased ses kaunis paigas põrgulikult ära hellitatud, kui et sest hellusest vajaka jääb. Tore, kui meis on soojust, hellust ja armastust! Kasvage siis truuks ja tubliks! :)

    VastaKustuta
  4. Nunnumeeter põhjas jah - njuufad ju minu lemmikkoerad.
    Praeguseks juba ligi 90 kg raskuseks kasvanud berna"nunnukese" kasuks langetasin otsuse ainult tänu oma vanadusele, mul ju mudase kaldaga jõgi kohe kõrval ja suviti oli kasukahooldus ikka paras nuhtlus, berna kasuka ruutmeetreid selle kõrval lausa nauding kammida.
    Poiss või tüdruk?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. See on musta tiibeti mastifi tüdruk. Isegi kogenud koertenäituste kohtunikud pidid vahel njuufa ja musta tiibetlase segamini ajama, nad on pealtnäha nii sarnased. Iseloom on erinev ja karv ka - kohtasin just paar päeva tagasi Deia kohe aastaseks saavat tiibetlasepreilnat, keda väidetavalt kammiti viimati detsembri alguses ja kes sellest hoolimata nägi välja, nagu oleks äsja koerajuuksurist väljunud :)

      Kustuta
  5. Minu meelest on ka tore eriti kaugelt vaadates kui minu pere ja muud loomad on kõik armastusega hoitud ja hellitatud :D

    VastaKustuta
  6. Heheeee :D No ma tahaksin ikka tõsimeeli teada, kas Sa ise teda veel rohkem ära ei hellitaks. Ja kui see karvakerast päntjalg soojas süles harjub elama, siis aasta pärast oleks seda pilti ju vägagi tore vaadata.
    Õnne, kiiret kasvamist ja tarkuse kogumist hellitamist täis päriskodus.

    VastaKustuta
  7. Tõeline armsus, kas nimi ka juba olemas või tuleb konkurss?:)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Nimi on Netravati .... Malati. Malati on minu pandud ja tähendab jasmiiniõit, Netravati on kenneli nimi ja punktiir tähendab mingit pesakonnanime, mida ma hetkel ei teagi, mis tõutunnistusel kirjas. Mismoodi teda hüüdma hakatakse, selgub edasistes arengutes. Praegu on ta minu jaoks tötskääbik.

      Kustuta
  8. Armastust ja hellust ja endaga sidumist vajab see tõug väga. Sûlle tahab ka, aga. Meie Aabik oli juba viiekuuselt nii jurakas, et sülleronimine oli üks suur naljanumber. Karvkate on neil tõesti tulnuka või vähemasti jeti oma:)

    VastaKustuta
  9. Armas kutsa! Ja tiibetlane on ka suurena armas nagu mängumõmmi.
    (Sinu pandud nime järgi tuli mulle pähe - Malati = Malle:P)

    VastaKustuta
  10. Oi, mina hellitaksin teda ka väga hea meelega ära! Tiibetlased on imelised (ütleb siin üks, kellel kunagi tiibetlast olnud ei ole!). Mul nende Hiina kandi tõugude suhtes üldse mingid erilised tunded.
    Aga Malle on hea nimi! Ja suupärane heleda häälega hüüda.

    VastaKustuta