24. veebruar 2013

Isamaa sünnipäev

Ilm oli imeline, sinine, must ja valge. Päike säras. Mina olin laisk. Ei viitsinud muud kui lugeda ja kutsikaga mängida. Homme tööle lõpuspurti alustama. Seetõttu ei mõelnud tervel nädalavahetusel tööasjadest ega firmaasjadest. Tegin süüa, küpsetasin üle tüki aja kooki ja pirukaid. Kuna eilsed viineripirukad olid miskipärast hommikuks otsas, tegin täna sibula-singipirukaid, olid ka päris head.
Kella 13.00 ajaloopilte tegin ka, aga valgus oli nii ere, et pildikvaliteet jäi nii nagu jäi. Oleks pidanud valge tasakaaluga mängima, aga ei viitsinud.
Eile käisid külalised saunas, täna käisid külalised kutsikal. 
Leheküljele eestiminut.ee laadisin viimase pildi pisikese mastifihakatisega, roosioks hammaste vahel.




3 kommentaari:

  1. Armas pilt see viimane. ;)
    Hea on teada, et ma pole ainus laisk. Vahepeal peabki aja maha võtma.
    Edukat vana ameti mahapanemist ja säravat uut!

    VastaKustuta
  2. Pilt on äge ja nagu täna kuulsin, pead 5 aasta pärast samast kohast uue tegema :)
    Veebruar, eriti need pühapäevad, peavadki laisklemiseks olema, pole siin midagi vabandada. Ma ka ainult laiskleks, aga alati ei lasta, tundub, et mu talveuneni on veel mõni nädal aega :D

    VastaKustuta
  3. Pärast pikka pimedat talve on nii kosutav valgeid asju vaadata.
    Tore mõmmik Sul!

    VastaKustuta