21. märts 2011

Kevade esimene päev

Kevade alguse magasin maha. Mida muud ma öösel kell 1.21 enne töönädala algust oleksin teha saanudki.
Hommiku -2,4 kraadi ja mul oli päris hea meel, et ma viitsisin siiski eile kuuri serva katuselt maha sadanud lume ära kühveldada, kuigi see oli vettinud ja raske. Täna hommikul selle külmunud hunniku otsas kontsasaabastega kalpsata oleks suhteliselt võimatu olnud.
Ülejäänud lumel on kohustus lähinädalate jooksul iseseisvalt ära sulada, mina teda lükata ei viitsi. Tuhka jms ka ei saa sulatamiseks kasutada, koerad tassiksid selle kohe käppadega tuppa.
Teed olid puhtad ja kuivad, lausa lust sõita. Töökoha ees tervitas väga vinge tuul, aga siin tööstushoonete vahel on tuul ka siis, kui kusagil mujal ei ole.
Küll see päriskevad ka kohale jõuab.

5 kommentaari:

  1. Ilusat kevade tulekut!
    Mõtle kui tore, heidad talvel magama, aga ärkadki kevades:)

    VastaKustuta
  2. Icc, nii nagu mina sügise maha magasin? Soovitan südamest - parim puhkus ja tervislik kiire kaalulangetus :DDD
    Igatahes kui varblasi uskuda, siis peaks kevad juba käes olema, sell aastal alustasid nad õige varakult oodi kevadele karjuma :)
    Aga eks ta kunagi tuleb, minu elu jooksul küll korra alles mai keskpaiku, aga kohale jõudis :)

    VastaKustuta
  3. No aga näed kui mõnus oli hommikul mõelda, et talvel läksid magama ja kevadel ärkasid. Just nagu karuott. Ilusat kevadet!
    Hoolimata kõledast ja päikeseta kevadehommikust õitsevad minu lumikellukesed siiski.

    VastaKustuta
  4. Lumikellukesed??? Kuskil kaugel lõunas vist...
    Aga ikkagi kena kevadet!
    reerocil - viimane võimalus vist reega rokkima minna.

    VastaKustuta