20. oktoober 2016

Kodused asjad

Tänane päev on olnud märkimisväärne kahe asja poolest. Esiteks, käis meil ajaloo esimene naiskorstnapühkija, väga tubli tüdruk naaberkülast. Tegi korraliku töö ja mulle üldse väga meeldib, kui saan töö või teenuse omakandi inimestelt tellida. Korstnaid olen paraja pürofoobina igal aastal pühkida lasknud, aga eelmine aasta jäi vahele, olin ravi tagajärjel liiga läbi ega mõelnud sellistele asjadele. Kuna aga köetud on korralike puudega, polnud asi väga hull. Nüüd on korras ja võib rahulikult talvele vastu minna.
Pärastlõunaks oli tellitud diivanipuhastus ja lisaks puhtale diivanile sain ootamatult ühe uue kodumasina omanikuks. Kuigi päris krõbeda hinnaga (õnneks on olemas selline asi nagu liising), olen ma ülimalt rahul. Mõtlesin just mõnda aega tagasi, et kahe suure koeraga majapidamises, kus on ka diivanid ja vaibad, peaks olema koristamise hõlbustamiseks mingi imemasin ja olge oma soovidega ettevaatlik, imemasin tuligi ise õuele. Tegemist sellise riistapuuga http://dupray.com/steam-cleaners/one-plus-steam-cleaner/ ja võrreldes muude aurupuhastajatega puhastab see kuiva auruga ehk pinnad, vaibad, diivanid ei jää märjaks. Teeb puhtaks ka peeglid ja koerte poolt tatiseks haugutud aknad ja seda kõike täiesti keemiavabalt.  Ma olen ahvivaimustuses nagu väike laps ja muudkui leian uusi kohti, mida puhastada, isegi penide poolt äralagastatud köögidiivani sain puhtaks.
Eile saabusid pojengijuurikad, aga selgus, et kodus pole mulda ja poodi minna muude tegemiste vahel ei jõudnud. Homme on tööpäev, ehk siis nädalavahetusel.
Tegin ka garaažis auto jaoks ruumi, sest jäistel hommikutel akendekraapimine pole mu lemmiktegevus ja senisel kogemusel rikub jubedalt ka esiklaasi pikapeale. Kuigi ka garaažis pole oluliselt soojem kui väljas, jääd seal akendele ikka ei teki.

2 kommentaari:

  1. Uuel aparaadil hinda omajagu. Aga suurte tubaste koertega ka arusaadav, et sellist riistapuud vajasid. Kas selle hinna sees mõni töömees ka tasuta kaasa anti?

    VastaKustuta
  2. Puhas kodu on ilus kodu, muidugi tuleb sellise ostu üle rõõmustada. Kas Su autol klaasisoojendajaid pole?

    VastaKustuta