7. detsember 2010

Sünnipäeva- ja jõulusoovid

No kõigepealt tänud kõigile õnnitlejatele, tuli neid soove täna nii isiklikult, näguderaamatut pidi, blogimaailmast ja skaibist, ja mingitest sellistest kanalitest, mille olemasolugi ma peaaegu unustanud olin,  kokku ikka kümneid ja kümneid, igatahes sain lõpuks sellest nii hea tuju ja nii palju pauerit, et lükkasin terve õue lumest puhtaks, suuremalt jaolt küll traktori abiga, aga kohati tuli trakale ka natuke labidaga abiks olla, sest kõige jamam on see, et lume all on pehme maa ja muda sees pole neist lumekettidest küll midagi tolku, ratas käib ringi ja pori pritsib, nalja kui palju, põlvekõrgused hanged ümberringi, aga traka hoopis mudas kinni :D.
Nii et kõigepealt sooviksin ma natuke soojakraade. Et seda valget jama natuke vähemaks sulaks. Aga seda ma ilmselt ei saa, kui ilmateadet vaadata.
Siis paluksin vähemalt niipalju külmakraade, et maapind külmaks ja kangeks muutuks, siis saaks trakaga veel mõned rajad sisse lükata ja pääseks ka maja taha...külmakraade ilmateade ka lubab, aga kas see ka maapinnani jõuab, on iseküsimus muidugi.
Ning kõigile mu headele ja siirastele sõpradele kuhjaga head tagasi. Aitäh, et te mul olemas olete.

6 kommentaari:

  1. Palju, palju õnne ja tugevat tervist ka minu poolt!

    VastaKustuta
  2. Vähem FWS'i ja pimedust Su teele,
    ikka rohkem õnne, soojust, päiksesära,
    mis teeb rõõmsaks meele!

    Palju-palju õnne pisukese hilinemisega ka minu poolt!

    VastaKustuta
  3. Palju õnne !
    Seda pole kunagi liiga palju :)

    VastaKustuta
  4. Tormisel õhtul tagantjärele sünnipäevasoovid, kaugemale ettepoole jõulusoovid ja homseks head nina teekoha leidmisel lumehangedest!

    VastaKustuta